Subject: FW: Saare maakond Saaremaa vald Lümanda küla Koplipõllu elliitumine nõuded LC2072
From: Gunnar Mägi <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 10 Dec 2024 15:52:17 +0200

Tere

Edastan regimiseks

Parimate soovidega

Gunnar Mägi

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

5184315

          Valge 4 / 11413 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Jakobson Heiki <[email-masked]>
Sent: Tuesday, December 10, 2024 3:18 PM
To: Gunnar Mägi <[email-masked]>
Subject: LC2072 Koplipõllu mü. liitumine Lümanda Küla Saaremaa vald

Tere

Elektrilevi poolt on projekteerimisel Koplipõllu kinnistu  elektrivõrguga
liitumine Lümanda külas.

Planeeritavate tööde käigus rajatakse 21102 Mustjala-Kihelkonna-Tehumardi
tee alas olevast jaotuskilbist uus 0,4 kV maakaabelliin

Koplipõllu kinnistule paigaldatava liitumiskilbini.

Enne projekti kooskõlastamisiele saatmist küsin üle kas saame sellise
trassiga arvestada ? Ristumine olemasoleva tänavavalgustuse kaabli kõrvalt
(kõik ristumised kinniselt).

Arvestades olemasoleva jaotuskilbi asukohta tuleb sealt trassiga alustada.

Heiki Jakobson

Lääne piirkonna, projekteerija

Enersense AS

Mobiil: +372 56608245

E-mail:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Aadress: Tolli 27, 93813 Kuressaare

 <http://www.enersense.ee/> www.enersense.ee

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/>
<https://twitter.com/EnersenseAs>
<https://www.facebook.com/enersenseestonia>
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.